Gonzo Media udvider Talent-teamet

Den 2. januar 2019 fik Gonzo Media en ny medarbejder: Frederik Nonnemann er ansat som Talent Manager for bureauets talenter, der tæller YouTubestjerner som Alexander Husum og Anna Briand.

Gonzo Media er et moderne reklamebureau, der laver data-berigede digitale reklamekampagner. Kernen i bureauet er talentmanagement af primært YouTube creators. Her har bureauet gennemgået en stærk udvikling. Udviklingen er gået fra 7 creators i 2015, til 30 af Danmarks bedste creators indenfor lifestyle, fashion, gaming og entertainment, som Gonzo Media i dag har på kontrakt.

Udviklingen i talent-teamet er fulgt med og består i dag af 5 dedikerede medarbejdere med Frederik Nonnemann som nyeste skud på stammen.

”Der er ingen uddannelse, der forbereder en til at være talentmanager for unge YouTube-stjerner med hundredetusindevis af seere. Frederiks baggrund er i det perspektiv helt perfekt: Frederik er uddannet erhvervsøkonom og han har samtidig hands-on erfaring med influencernes verden takket være hans 6 år lange karriere som professionel danser i Vild med Dans programmerne på TV2,” siger Martin Wiinholt, CEO hos Gonzo Media.

Frederik er allerede et kendt ansigt i branchen, og har – via sin tidligere arbejdsplads hos Vild Med Dans – opnået et stort kendskab til influencer-miljøet, som han også selv har taget del i ved siden af sine studier. Han har bl.a. selv over 38.000 følgere på Instagram. Frederiks direkte kendskab til – og netværk inden for – sociale medier, gør ham til den helt rette kandidat til et tæt samarbejde med bureauets mange talenter og rådgiver for kunderne.

Udover dansen har Frederik uddannet sig som markedsføringsøkonom fra Copenhagen Business Academy, og har senere gennemført en HA-almen fra Roskilde Universitets Center.